Автосалон suzuki на Подолі
м. Київ, вул. Новокостянтинівська, 1
Тел: авто (044) 536-97-77, сервіс (044) 536-97-70. Тел: мото (044) 536-97-59, сервіс (044) 536-97-71
Інформаційна служба: 0-800-50-25-25 (Безкоштовно по Україні зі стаціонарних телефонів)

Новий

ціна від

489 000 грн.

SUZUKI Jimny належить до чималої родини позашляховиків, проте є її легендарним представником.

Огляд 360°

Огляд 360°

Для Jimny вибір надскладних напрямків за несприятливих погодних умов є звичайним. Ви можете попрямувати у місця, про подорож до яких навіть не задумувались. Зустрічайте з усмішкою виклики природи. Надайте волю Вашим мріям мандрівника та підкорюйте раніше незнані простори! 

Колір кузова

ZJ3 Чорний металік з перламутром/Чорний металік з перламутром/Сірий

360°

Колір даху

Колір кузова

Колір даху

Колір кузова

Колір даху

Технології

Технології

SUZUKI Safety Support*

Jimny під час руху за допомогою датчиків — монокулярної камери і лазерного датчику визначає, чи існує ризик зіткнення з транспортним засобом, який їде попереду, пішоходом. При виявлені ризику зіткнення автомобіль в один із трьох способів (залежно від ситуації) реагує: - попереджує водія звуковим або візуальним сповіщенням; - якщо водій тисне на гальма, активує систему допомоги при екстреному гальмуванні, що дозволяє збільшити гальмівне зусилля; - застосовує різке автоматичне гальмування у разі подальшого збільшення ризику зіткнення.
*Система безпеки SUZUKI

Двигун

На заміну 1.3-літровому двигуну прийшов 1.5-літровий, що у порівнянні з попередником, забезпечує вищі показники крутного моменту в усьому діапазоні обертів двигуна. Прохідність автомобіля при подорожах по пересічній місцевості покращена за рахунок збільшеного крутного моменту на низьких оборотах. Не залишилась поза увагою розробників і паливна економічність, досягти якої вдалось завдяки меншому за розмірами і на 15% легшому, ніж у попередника, двигуну.

5-ступенева механічна коробка передач

Позашляховик оснащений 5-ступеневою механічною коробкою передач, передавальні числа якої підібрано відповідно до нового двигуна, що також дозволяє заощадити паливо. Передачі перемикаються чітко, вібрація зменшується завдяки новій розробці важеля перемикання.

ПОВНИЙ ПРИВІД ALLGRIP PRO

Легко підлаштуватися під будь-яку дорожню ситуацію дозволяє повний привід 4WD з пониженою передачею. В умовах випробовування можливостей Jimny, за потреби максимального крутного моменту та тяги, потрібно перевести важіль керування розподільною коробкою у режим 4L. Бездоріжжя та засніжені траси більше не є проблемою, а задоволенням в режимі 4H. Перепочиваючи на дорозі з рівним асфальтованим покриттям, варто перевести важіль у положення 2H (2WD), внаслідок чого відчутним буде зменшення рівня шуму, плавність руху автомобіля, зменшені витрати ПММ. Спеціально розроблена ексклюзивна система повного приводу «ALLGRIP PRO» здатна задовільнити найвибагливіші вимоги мандрівника.

Системи контролю на схилі

Система утримання на схилі
Jimny повністю відповідає поняттю позашляховика рухаючись по схилах. Навіть на середині крутого схилу дозволяє змінити напрямок руху – припинити спуск і знову поїхати вгору. Зазначена функція запобігає відкату автомобіля назад, тим самим надаючи можливість зосередитися на прискоренні і руху та керуванні в цілому.

Система контролю спуску зі схилу
Система, що активується одним натисканням кнопки, дозволяє водію зосередитись на керуванні, оскільки приймає на себе функцію гальмування. Гальма застосовуються автоматично та підтримується мінімальна фіксована швидкість без потреби водія використовувати педаль тормозу або щеплення.

Панель приладів

В темний час доби передбачено додаткові заходи безпеки у вигляді підсвітки приладів. Така ілюмінація гармонійно і не нав’язливо доповнює спокійну вроду прямих ліній інтер’єру.

Практичний водостік

Jimny дозволяє вирушити у подорож за будь-яких погодних умов. Для збереження Вашої голови сухою, а настрою незмінно чудового навіть під час зливи, на даху автомобіля розташований водостік.

4-ступенева автоматична коробка передач

Не залишилась поза увагою і автоматична 4-ступінчаста коробка передач, внаслідок її доопрацювання суттєво знижені втрати на тертя в планетарних механізмах АКПП, що відзначається паливною економічністю в цілому. Рух важеля перемикання по прямій АКПП, а не у спосіб «сходового» перемикання, як у попередній версії, стане приємною несподіванкою для користувачів.

Рама

Ще з народження автомобілі Jimny вирізняються жорсткою несучою рамою ступінчастого типу. Дана жорстка основа залишається незмінною для дужої системи приводу 4х4. Навіть на вкрай нерівній дорозі рама здатна поглинати удари, витримувати значні навантаження завдяки підсиленню поперечинами бокових елементів. Окрім цього, плавний і рівномірний рух, убезпечення салону від ударів, максимальне поглинання вібрацій забезпечують особлива форма і матеріали кріплень, що з’єднують раму з кузовом.

Функціональність

Оточуючі водія і пасажира елементи проектувались з думкою професійного подальшого їх використання. Панель приладів та навколишні елементи мають гранульоване покриття, яке убезпечує від подряпин, бруду, подовжує молодість салону автомобіля. Умови бездоріжжя чи погодні умови (перебування водія у рукавичках) не будуть перешкодою для користування важелями КПП та роздавальної коробки, так само як і кнопками на приладовій панелі.

Форма капоту

Досить високий ретельно сконструйований капот квадратної форми з плоскою поверхнею забезпечує чудову видимість як дальніх його кутів, що дозволяє добре відчувати габарити автомобіля, так і оточуючої авто місцевості, тобто слідувати за безпечністю руху, оглядати довколишні об’єкти тощо.

Великі кути геометричної прохідності

Можливості позашляховика Jimny вражають: великий кут переднього в'їзду, що складає 37 градусів, кут рампи, який становить 28 градусів і кут з'їзду - 49 градусів, які надаються можливість Jimny легко долати перешкоди без будь-яких механічних втрат, ушкоджень бампера чи нижньої частини кузова.

Brake LSD Traction Control

Слизькі ділянки позашляховик також долає впевнено. У разі розташування двох коліс по діагоналі, якщо втрачають зчеплення, функція Brake LSD Traction Control автоматично гальмує колеса, які буксують, перенаправляє обертальний момент до іншої пари коліс з більш ефективним зчепленням. Таким чином Jimny не потрапляє у пастки.

Рульове керування

Легкий поворот рульового колеса, мінімальна віддача та, одночасно, тісний зв'язок з поверхнею дороги забезпечуються рульовим механізмом з демпфуючим пристроєм. Можливе підвищення комфорту відчуттів за рахунок оздоблення рульового колеса шкірою* та/або можливе регулювання за висотою. *Комплектація GLX

Пристосовані до подорожей бампери

Спеціально для подорожей кутові краї бамперів виконані таким чином, щоб збільшувати дорожній просвіт біля коліс, полегшуючи таким чином подолання перешкод. Чорний литий матеріал бамперів здатен захистити кузов від дрібного каміння і подряпин відповідно.

3-важільна залежна пружинна підвіска

Як позашляховик, Jimny розроблений таким чином, щоб забезпечувалось ідеальне зчеплення з різними видами дорожнього покриття. Така здатність гарантується нерозрізними мостами спереду і ззаду. У разі, якщо перешкода виштовхує одне з коліс догори, нерозрізний міст завдяки жорсткій конструкції притискає друге колесо донизу, що позитивно впливає на покращення контакту шин з поверхнею траси.

Сенсорний дисплей

Інфрачервоний сенсорний дисплей Аудіо- і навігаційна система легка і комфортна у керуванні навіть у рукавичках, обладнана сенсорним інфрачервоним дисплеєм* семи дюймів. За допомогою USB-кабелю система Smartphone Linkage Display Audio може працювати з Apple CarPlay, Android AutoTM і MirrorLinkTM, забезпечуючи таким чином використання встановлених на смартфоні різноманітних програм. *Комплектація GLX

Світлодіодні фари з омивачами

Можна пишатися родзинкою Jimny — оригінальними круглими фарами, що додають неповторності іміджу позашляховику та гарантують впевненість при пересуванні в будь-яких умовах - у піску, по снігу чи багнюці. Світлодіодні LED фари для більшого комфорту мають омивачі (доступні для (GLX).

Перемикання фар

Система автоматичного перемикання з дальнього на ближнє світло залежно від зовнішнього освітлення і наявності інших автомобілів*, дозволить водію та пасажирам отримати більше задоволення від безпечної, спокійної поїздки ввечері і вночі. * Під час руху зі швидкістю від 40 км/год, за умови, коли перемикач світла фар знаходиться в положенні «Авто».

Багажне відділення

Універсальність багажного відділення полягає в тому, що склавши заднє сидіння можна легко значно збільшити об’єм цього відділення. Про продуманість конструкції свідчить і полімерне покриття підлоги та спинки крісел, завдяки якому досить легко позбутися бруду. В результаті складання задніх сидінь багажне відділення трансформується нішу з суцільною пласкою підлогою, що дає змогу завантажувати габаритні речі. В Jimny передбачена можливість встановлення додаткових аксесуарів, приміром рейок для фіксування вантажу, також функціональні гачки, що роблять автомобіль ще більш універсальним і практичним. Наявність Розетки у задній частині** позашляховика робить можливим підключення приладів та інструментів, які розташовуються у багажнику автомобіля. * Комплектації GL і GLX (доступність багажних боксів лише в комплектації GLX). ** Комплектація GLX.

Контроль виляння

Запобігти аварійним ситуаціям у разі втоми водія допоможе система попередження про виляння. Тобто, якщо водій задрімав за кермом, автомобіль виконає свою функцію способом подання звукових і візуальних попереджень для привернення уваги.

Місця для зберігання

Поруч з користувачем Jimny у салоні наявне все необхідне. Особисті речі, телефон, напої тощо на відстані витягнутої руки завдячуючи зручним кишеням і лоткам. В межах досяжності так само розміщено місця для зарядки мобільних пристроїв - USB-роз’єм й розетка для додаткового обладнання. Висадка і посадка пасажирів на переднє сидіння пройде комфортно при використанні досить зручної ручки.

Зміна смуги руху

Jimny слідкує за тим, щоб Ви залишались в межах смуги руху. У разі навмисного з’їзду водієм зі своєї смуги під час руху на високій швидкості*, дана функція активує вібрацію рульового колеса та видає візуальне попередження, попереджаючи про потребу більш безпечного керування. * Під час руху зі швидкістю від 60 км/год.

  • Двигун
  • Трансмісія
  • Повний привід ALLGRIP PRO
  • Безпека
  • Інтер'єр
  • Екстер'єр
  • Двигун
  • 5-ступенева механічна коробка передач
  • 4-ступенева автоматична коробка передач
  • ПОВНИЙ ПРИВІД ALLGRIP PRO
  • Рама
  • Великі кути геометричної прохідності
  • 3-важільна залежна пружинна підвіска
  • SUZUKI Safety Support*
  • Системи контролю на схилі
  • Brake LSD Traction Control
  • Перемикання фар
  • Контроль виляння
  • Зміна смуги руху
  • Панель приладів
  • Функціональність
  • Рульове керування
  • Сенсорний дисплей
  • Багажне відділення
  • Місця для зберігання
  • Практичний водостік
  • Форма капоту
  • Пристосовані до подорожей бампери
  • Світлодіодні фари з омивачами

Технічні параметри

Технічні параметри Jimny Технічні параметри

  • Габаритні розміри
  • Місткість та маса
  • Двигун
  • Трансмісія
  • Шасі
  • Динамічні показники
  • Екологічні показники
  • Габаритна довжина, мм

    3645

  • Габаритна ширина, мм

    1645

  • Габаритна висота, мм

    1720

  • Колісна база, мм

    2250

  • Колія передніх коліс, мм

    1395

  • Колія задніх коліс, мм

    1405

  • Мінімальний
    радіус розвороту, м

    4,9

  • Мінімальний
    дорожній просвіт, мм

    210

 
 
 
 
 
 

Двигун

Система привода

Трансмісія

Споряджена маса, кг (мін./з повною комплектацією)

Повна маса, кг

Місткість

 
 
 
 
 
 

Бензиновий 1.5L VVT

ALLGRIP PRO

 

5MT

4AT

 

 

1090/1135

1110/1135

 

 

1435

 

Місткість багажного відділення

Кількість місць (осіб)

4

макс. об'єм, л
(за даними виробника)

830

зі складеними спинками
заднього сидіння, л

377*1

із піднятою
задньою спинкою, л

85*1

Об’єм паливного бака, л

40

  • Тип

    K15B

  • Кількість циліндрів

    4

  • Кількість клапанів

    16

  • Робочий об'єм, см3

    1462

  • Паливна система

    багатоточкове вприскування

  • Діаметр циліндра
    × хід поршня, мм

    74,0 × 85,0

  • Ступінь стискання

    10

  • Максимальна
    потужність, к.с./кВт/хв-1

    102/75/6000

  • Крутний момент, Н-м/хв-1

    130/4000

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Система привода

Тип

Передавальні числа

1-а

2-а

3-а

4-а

5-а

Передача заднього ходу

Передавальне число головної передачі

Передавальне число

Звичайна передача

Понижена передача

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

ALLGRIP PRO

 

5MT 4AT    
 
4,425 2,875    
2,304 1,568    
1,674 1,000    
1,190 0,696    
1,000    
5,151 2,300    
4,090 4,300    
       
1,000 1,320    
2,002 2,644    
  • Рульове керування

    Поворотні кулаки

  • Гальма передніх коліс

    Дискові

  • Гальма задніх коліс

    Барабанні

  • Підвіска передніх коліс

    Нерозрізний міст з гвинтовими пружинами

  • Підвіска задніх коліс

    Нерозрізний міст з гвинтовими пружинами

  • Шини

    195/80R15

 
 
 
 

Двигун

Система привода

Трансмісія

Максимальна швидкість, км/год

 
 
 
 

Бензиновий 1,5 л VVT

ALLGRIP PRO

5MT

4AT

145 140
 
 
 
 
 
 
 
 

Двигун

Система привода

Трансмісія

Орієнтовна витрата палива

Міський цикл, л/100 км

Заміський цикл, л/100 км

Комбінований цикл, л/100 км

Викиди CO2 (NEDC)*2

 
 
 
 
 
 
 
 

Бензиновий 1,5 л VVT

ALLGRIP PRO

5MT

4AT

 
7,7 8,4
6,2 6,9
6,8 7,5

154

170

Комплектація і ціни

Комплектація і ціни Комплектація і ціни

Комплектація Привід Трансмісія

 

ОРІЄНТОВНА РОЗДРІБНА ЦІНА (ГРН.)

GA ALLGRIP PRO (4WD) 5MT   489 000
GL ALLGRIP PRO (4WD) 5MT   535 000
GL ALLGRIP PRO (4WD) 4AT   570 000
GLX ALLGRIP PRO (4WD) 4AT   673 000

Галерея

Loading...