V-Strom 650/XT
Технології
Загальна інформація
МАЙСТЕР ПРИГОД
Незалежно від ваших намірів V-Strom 650/XT виправдає всі ваші очікування. Якою б вимогливою не була ваша пригода, V-Strom 650/XT ідеально підійде вам. Він може дарувати захоплення або просто тихо робити свою роботу. V-Strom 650/XT — справжній шедевр.
Щоденні маршрути. Складні умови експлуатації та вологість. Серпантини. Тривалий рух шосе. Відмінний комфорт. Найкращий універсал. Інструмент, що ніколи вас не підведе. Треба вирішити завдання, прийняти виклик, вирушити в пригоду? Рішення всіх питань. V-Strom 650/XT.
У дощ і в сонячну погоду система контролю тяги завжди допоможе вам. У разі виїзду слизькими дорогами з кемпінгів і під час руху брукованими міськими дорогами. Передові технології покликані надати вам додаткове відчуття впевненості, викликати у вас бажання проїхати ще кілька миль.
V-Strom 650/XT оснащено системою контролю тяги, запозиченою у V-Strom 1000. Ця система постійно контролює швидкість переднього й заднього колеса, положення дросельної заслінки, колінвала й важеля коробки передач за допомогою різних датчиків і регулює вихідну потужність двигуна через зміну кута випередження запалювання та об’ємів подачі повітря. Система контролю тяги має два режими роботи, також її можна вимкнути зовсім. Режими відрізняються ступенем чутливості. Перший режим уможливлює помірне пробуксовування заднього колеса для більш динамічного й енергійного стилю водіння, а другий режим активує систему контролю тяги за найменшої втрати заднім колесом зчеплення з дорогою для забезпечення впевненості на слизькому покритті або в дощ. Режими можна швидко й легко обирати за допомогою лівої панелі перемикачів, обраний режим відображається на панелі приладів. Ця високотехнологічна система, що вже виправдала себе в моделі V-Strom 1000, підтримуватиме вас під час руху в складних дорожніх умовах, наприклад за низької температури або на нерівному покритті, в разі повного завантаження багажем або за наявності пасажира. Примітка. Система контролю тяги не звільняє пілота від керування дросельною заслінкою в різних умовах і не може попередити втрату зчеплення з дорогою через надмірну швидкість під час проходження поворотів або гальмуванні, а також не контролює тягове зусилля переднього колеса.
Завдяки наочній і зручній у використанні та розумінні панелі приладів і дизайну обтічника, які були запозичені в старшого брата, V-Strom 650/XT пропонує пілотові безліч інформації та надійну конструкцію. Панель приладів має великий аналоговий тахометр і цифрову індикацію положення важеля коробки передач та швидкості. Цифрова секція знизу містить одометр, подвійний лічильник добового пробігу, годинник, індикатори рівня палива, температури охолоджувальної рідини, зовнішньої температури, напруги акумулятора, запасу ходу на наявному паливі, середньої витрати палива й миттєвої витрати палива, а також режимів протибуксувальної системи. Запас ходу починає відображатися після того, як на індикаторі рівня палива з’явиться попередження про порожній бак, для надання пілотові точної та достовірної інформації про поточний стан. Окрім цього, використовуються помітні світлодіодні індикатори низької температури *, дальнього світла, нейтрального положення коробки передач, несправності, системи ABS, режиму контролю тяги, а також індикатор температури води. Переглядати всю цю інформацію, а також скинути лічильник добового пробігу можна за допомогою перемикача на лівій ручці. * Індикатор низької температури починає блимати, коли температура повітря опускається нижче 3 °C. Він блимає протягом 30 секунд і залишається увімкненим, доки температура повітря не підніметься вище 5 °C.
Більше потужності у вашому розпорядженні
Вливайтеся в швидкісні смуги, ефективно долайте вузькі проїзди. Забудьте про двигун і сконцентруйтеся на пригоді або насолоджуйтеся поїздкою на максимальних обертах. Ви завжди отримуватиме потрібну вихідну потужність і правильну динаміку руху. Більше потужності там, де це необхідно.
V-подібний двигун типу DOHC (з подвійним верхнім розподільним валом) з робочим об’ємом 645 см3 розташованими під кутом 90 градусів — це шедевр інженерної майстерності Suzuki з багатою історією. Налаштування двигуна для V-Strom 650 дають змогу йому створювати достатній крутний момент за низької та середньої частоти обертання двигуна, що практично в повсякденному використанні, та підтримувати чудову динаміку на високих обертах. Двигун відповідає стандартам «Євро-5», його конструкцію було змінено: були застосовані нові технології, наприклад полімерне покриття на бокових частинах спідниць поршнів, і модифіковані більш ніж 60 компонентів для досягнення вищої вихідної потужності в широкому діапазоні обертів. Водночас вдалося зберегти унікальні характеристики V-подібного двигуна зі здвоєними циліндрами й низький рівень витрати палива. Поєднання низької витрати палива й великого бака на 20 л дає найкращий у класі запас ходу від заправлення до заправлення, що звільняє водія від потреби в частому дозаправленні. Вдосконалений двигун успішно підкреслює переваги характеру V-Strom 650, що робить його ще одним шедевром від Suzuki.
З перевіреною системою впорскування палива з подвійною дросельною заслінкою Suzuki (SDTV) кожен циліндр має два дискових поворотних затвори для підвищення вихідної потужності й ефективності. Один дисковий затвор безпосередньо під’єднаний до ручки керування дросельною заслінкою, а другий контролюється ЕБК і працює відповідно до сигналів датчика положення дросельної заслінки, датчика частоти обертання двигуна й датчика положення важеля коробки передач, створюючи оптимальний потік повітря на вході, реалізуючи ефективну й плавну подачу потужності з достатнім крутним моментом на низьких обертах. Ще одна особливість — контроль частоти обертання холостого ходу, що підтримує рівномірну частоту обертання холостого ходу й зменшує викиди. Було встановлено модернізовані форсунки з 10 отворами й довгим соплом для більшої ефективності.
Унікальний характер V-Strom 650 забезпечується завдяки тому, що двигун залишається потужним не лише за високої частоти обертання, а й на часто використовуваних низьких і середніх обертах. Для відповідності цим потребам двигун оснащений оригінальним розподільним валом впускних клапанів із впускними каналами однакової довжини, а розподільний вал випускних клапанів було запозичено з дорожньої моделі SV650, що має вищу висоту підйому кулачка в порівнянні з попередньою моделлю V-Strom 650. Ці особливості та нові налаштування покращили крутний момент і потужність на середніх і низьких обертах, що дозволяє пілотові насолоджуватися їздою в спортивному стилі та без зайвих стресів виконувати щоденні поїздки або подорожі на дальні дистанції — і це робить модель 650 ще привабливішою.
Дизайн V-STORM
Дизайн
Збудований за концепцією «Дизайн у нашій ДНК», V-Strom 650 схожий на свого брата з двигуном об’ємом 1037 см3 і має солідний та інтелігентний вигляд, властивий усій лінійці V-Strom. Оригінальний стиль носової частини мотоцикла Suzuki ще більше підкреслено завдяки прямій лінії від кінчика «дзьоба» обтічника до верхньої точки бака, яка є вираженням ДНК дорожньої моделі DR-BIG і легенди пустельних перегонів DR-Z. Спадщина та історія створених для пригод мотоциклів Suzuki найшли ще більше прояву в цій моделі, наповнюючи власників гордістю за свої мотоцикли. Жовтий колір чемпіона є символічним для серії V-Strom, оскільки він нагадує про історію позашляхових перегонів Suzuki та надає власникам відчуття приналежності до активного й сповненого пригод життя.
Дизайн
V-Strom успадкував унікальний вигляд DR-BIG, що був першою моделлю з характерною носовою частиною. Також V-Strom 650/XT запозичив дизайн у моделі V-Strom 1000, проте відрізняється більш прямою лінією корпусу від кінчика носової частини до верхньої точки бака, яка ще більше підкреслює войовничий дух його предка. * На зображенні є додаткові аксесуари.
Оснащення
Освітлення та кофорт
Неперевершений комфорт сидіння та природне положення під час їзди — це не все, що дарує насолоду від поїздки на цьому мотоциклі. Плавна робота двигуна, ідеально нейтральне керування, відповідність всього мотоцикла вимогам — все це ідеально збалансовано. У міру зростання пробігу ви помітите, наскільки очевидна ця різниця, і ще більше полюбите цю модель. Дизайн сидіння є достойним репутації V-Strom як комфортного мотоцикла. Забезпечуючи широку рівну поверхню для підтримки пілота під час руху, передня частина сидіння є тонкою та дає змогу швидко ставати ногами на землю під час зупинки. Заднє сидіння широке й комфортне, тому пасажир також повною мірою може насолоджуватися поїздкою. Коли дивитися збоку, подушка сидіння виглядає переконливо надійно й кличе пілота в довгу подорож.
Диски з литого алюмінію з десятьма спицями привертають увагу до V-Strom 650. Вони не лише надають спортивного вигляду, притаманного його старшому братові V-Strom 1000 у лінійці Suzuki Adventure, успадкованого від моделей DR-BIG і DR-Z, а й покращують стабільність на дорозі та знижують масу. V-Strom 650XT оснащений шпицевими дисками під безкамерні шини, які амортизують краще завдяки гнучкості спиць, створюючи більший комфорт для пілота й даруючи задоволення від їзди. Модель чемпіонського жовтого кольору має позолочені диски, що контрастують із чорними деталями та іншими кольорами. Розміри коліс становлять 19 дюймів попереду й 17 дюймів позаду, що забезпечує ідеальний баланс стабільності та легкості керування, а встановлені шини Bridgestone BATTLAX ADVENTURE A40, спеціально розроблені для моделі V-Strom 650, мають підвищений рівень стабільності та зчеплення.